Alla inlägg den 25 april 2011

Av Linda Lindqvist - 25 april 2011 20:48

Det är svårt att veta vad man har sig själv ibland. Just nu är ett sånt tillfälle. Jag önskar att jag kunde ändra på detta, men jag kan inte.

Allt jag vill är att det ska bli bra & att allt kan fortsätta som vanligt, men det funkar inte riktigt så när tankarna flaxar omkring.


Ännu en grop jag fallit ned i, men.. jag kommer upp igen, som så många gånger förr. Vad brukar det heta? Jo, Lindqvist fixar allt. Till slut så!


Av Linda Lindqvist - 25 april 2011 16:47

som ur en dröm kommer du rakt in i min famn.

lämnar allt annat bakom och följer vägen fram.

jag finns här nu, föralltid.

kom ta min hand i din.


det som jag känner är längtan att få

bygga en värld som består av oss två.

allt som jag har vill jag dela med dig.

du är det enda som betyder nåt för mig.


du får mig le.

i det lilla kan stora saker ske.

du är allt som jag önskat

och får mig hitta hem.

jag finns här nu, föralltid.

kom ta min hand i din.


fast än vägen kan va' lång.

jag finns där nu.

föralltid - ta min hand och kom.

Av Linda Lindqvist - 25 april 2011 10:06

Det kommer att komma ett inlägg om turen till elmia inom kort.


Så länge så kan jag säga att jag aldrig har haft så roligt i hela mitt liv!

Vill bara spola tillbaka tiden & göra allt igen.. det var så galet jävla skitroligt!!


:-)

Ovido - Quiz & Flashcards