Alla inlägg den 16 april 2011

Av Linda Lindqvist - 16 april 2011 22:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda Lindqvist - 16 april 2011 17:40

Hej!


Gick iväg till praktiken klockan 7 imorse. Känner mig klen när jag vaknade, men trodde att det skulle gå över om jag bara kom iväg.. men inte. Höll ut tills klockan var 10.30 på jobbet, sedan sa Camille (min handledare) att jag såg blek och sjuk ut. Tempade mig & så var det.. nästan 39 graders feber. Usch!

Så jag gick hem, åt lite mat och stupade i säng och sov till strax före 17! Känner mig fortfarande risig och fortsätter dagen och kvällen i sängen.

Ska ha delad tur imorgon, men vi får se hur jag känner mig. Kanske kan jobba eftermiddagsturen om jag känner mig bättre.

Ah, jag som hatar att vara sjuk.


Hugo är iallafall ute och leker. Det är tur att han är så stor och kan underålla sig själv när jag är klen. Det är bekvämt & jag kommer nog aldrig skaffa bebis igen, nu när jag blivit så bekväm ;)


Usch, vad skriver man mer? Huvudet snurrar mest, så vet inte alls vad jag ska skriva. Så det får sluta här, så kastar jag in ett inlägg ikväll.

Skapa flashcards