Alla inlägg den 13 april 2011

Av Linda Lindqvist - 13 april 2011 21:02

Godkväll!

Fick sluta lite tidigare idag, så har varit hemma en liten stund.


Idag har det varit en super bra dag på jobbet. Jag har så fantastiska arbetskompisar så det är helt otroligt! Och så ska jag vara på samma våning i sommar som jag praktiserar på nu.. ingen är gladare än jag! Vi har så galet roligt ihop. Idag har jag visat my real me, och resten av personalen har legat på golvet och skrattat! Bara snusk & tok! ;)


Är glad över att fått chansen att träffa så mycket roligt folk!

Och jag trivs så fantastiskt bra på jobbet.


- - -


Det är tur att det finns så härliga människor på jobbet, när människorna omkring mig privat bara jävlas! Jag är så förbannat trött på folk runt omkring mig nu så jag skulle kunna spy! Vad fan.. det är skitsnack, bråk, tjaffs och jävelskap konstant. Håll er borta från mig om det ska vara så.

Jag vill ha stabila människor omkring mig!


Och så är jag trött på folk som varenda gång jag ska göra någonting som jag tycker är roligt, så ska dom pressa på och säga hur tråkigt det är & hur dåligt det är. Men snälla, det är jag som ska iväg.. inte ni. Lägg ner!


PUSS.

Av Linda Lindqvist - 13 april 2011 08:44

Hallådär!

Kastar in ett "vanligt" inlägg också :).


Jag sitter här med min smarriga kopp kaffe så jag vaknar till liv även idag. Inatt har jag fått sova betydligt fler timmar än igår natt, så jag känner mig lite mer utvilad!


Hugo gick iväg till skolan för en timme sedan, och sedan dess har jag diskat & hängt lite tvätt. Har en maskin igång nu också som är färdig om 45 minuter ca.

Tvättmaskinen går för fullt här hemma! Hugo är så galet lortig när han kommer hem från skolan eller in ifrån utelek. Grusig och lerig som bara den! Men barn ska vara lortig efter lek - då har som haft roligt! :-)


Hugo vill börja spela basket! Så jag ska låta honom börja spela & prova på litegrann. Han gick på fotbollskola förra sommaren, men det var ingenting han ville fortsätta med. Så jag tänkte låta honom prova på att spela basket istället.

Hugos pappa har varit innebandyspelare sedan barnsben, så han vill förståss att Hugo ska fastna för innebandyn! Men vi låter Hugo få prova på lite olika saker och se vad han fastnar för. Jag vet ju själv hur det var när man var barn. Jag gick på dans, gymnastik, ju-jutsu, fotboll.. ja, you name it! Ju-jutsun fastnade jag för - men sedan blev jag gravid & då var det ingen höjdare att fortsätta! ;P


Jag ser väääääldigt mycket fram emot nästa helg då jag beger mig iväg till jönköping och elmia! Det kommer bli super nice!

En hel helg med mina favoriter.. kan det bli bättre!? Nope! :)


Nu ska jag fortsätta dona & fixa här, sedan blir det en dusch och fix!

Ska förbi mormor innan praktiken, så jag ska börja röra mig efter lunch.


Vi hörs antingen efter 21.30 ikväll, eller imorgon.. beroende på hur mycket ork och lust jag har för att blogga när jag kommer hem ikväll! :)

Kommer ju sitta bänkad framför bigbrother mellan 22.00 - 23.00


pussokram.


  hugo i trollskogen, sommaren -2010.

Av Linda Lindqvist - 13 april 2011 07:15

Godmorgon!

Tänkte börja med att gå igenom hur min vecka kommer att se ut.


Onsdag (idag) - Praktik 13.30 - 21.15. Innan det ska jag tvätta litegrann och fixa.

Torsdag - Ledig från praktiken. Ska vara hos studievägledaren klockan 11.00 för att lägga upp kurserna inför nästa termin.

Fredag - Ledig från praktiken. Hugo går i skolan till klockan 13.00 och sedan har vi fredagsmys.

Lördag - Praktik 7.00 - 17.00.

Söndag - Praktik, delad tur. 7.00 - 13.00, sedan tillbaka 16.45 - 21.15


Sådär, där har vi min vecka!

Ovido - Quiz & Flashcards