Alla inlägg den 1 april 2011

Av Linda Lindqvist - 1 april 2011 10:46

svek, lögner & otrohet.


just have one thing to say -

karlar är svin.

Av Linda Lindqvist - 1 april 2011 07:10

Godmorgon, gott folk!


Igårkväll pluggade jag utav bara helsike! Satt först mellan 18 - 22, sedan tog jag en paus för att titta på big brother och skrattade mig igenom hela alltihopa! :)

Sedan fortsatte jag, och jag ska fortsätta när Hugo går iväg till skolan & kommer sitta bänkad fram tills 12.20 när jag ska ge mig iväg till skolan för att göra provet.

Jag är nervös! Jag måste klara det!


Ny månad är det också! Och ingen ska lyckas lura skiten ur mig idag på första april ;-) Jag som är så galet lättlurad. Men idag ska jag vara på min vakt!


Fredag är det också. Efterlängtade fredag! Jag ska ha en riktig myshelg tillsammans med Hugo. Popcorn, filmer och god mat hela helgen.

Imorgon ska han på kalas också! Så han kommer nog få en riktig myshelg!


Dock går helgerna på tok för fort, och vips - så är det måndag igen och Hugo åker hem till far sin! Värdelöst att allt ska gå så fort.


Hugo har precis ätit frukost & sitter och klär på sig . Själv sitter jag med kaffekoppen och ögnar igenom papperna till provet lite smått.

Håll tummarna för mig idag!!!!


 

Ovido - Quiz & Flashcards