Direktlänk till inlägg 30 mars 2011

lider mot kvällning

Av Linda Lindqvist - 30 mars 2011 18:43

Godkväll!
Det börjar lida mot kvällning ´ skönt! :)


Efter att jag hade hämtat Hugo på skolan så drog vi oss iväg till Ica Maxi. Köpte en termos & lite annat smått & gott. Sedan hem & Hugo drog iväg ut för att leka!


När han var ute så varvade jag plugg med att baka tekakor. Dom blev galet goda! Har ätit så jag spricker snart ´ det där ska jag göra flera gånger, minsann!


När Hugo kom in så blev det matfix, och nu sitter Hugo och äter kvällsfika ! Han ska i säng 19.30 Imorgon ska vi båda iväg till skolorna´ och så ska jag till skolan på fredag också. Blä! Är egentligen ledig, men det är en massa som måste göras nu innan jag går ut på praktik. Bättre att ligga steget före istället för att hamna efter !


När kärleken har somnat så ska jag kika på en film, sedan (som vanligt) titta på bigbrother klockan 22 - sedan sängen! Är så trött om kvällarna så det är ett under att jag orkar hålla mig vaken så sent, men jag älskar BB så ;)


- - -


Jag ser fram emot en redig myshelg tillsammans med Hugo. På lördag ska han på kalas mellan 16-18, men vi hinner med både fredags och lördagsmys tillsammans!


- - -


Förstår inte hur en människa kan vara så trångsynt och egoistisk.

Försök att förstå hur mycket du sårar och hur mycket du gör illa -

ingen vill vara så'n, inte ens du.. om du tänker efter lite till !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Skapa flashcards