Direktlänk till inlägg 30 mars 2011

Onsdagmorgon!

Av Linda Lindqvist - 30 mars 2011 07:45

Godmorgon!
Inatt har jag sovit som en gud! Inga hemska drömmar, inget "legat vaken & stirrat i taket", inget toabesök. Härligt! Det var ett tag sedan.


Jag har precis skickat iväg lillhjärtat mitt till skolan. Det är så mysigt att stå i fönstret och titta på när han spatserar iväg med skolväskan på ryggen för att möta upp grannpojkarna vid hörnet av huset. Nu för tiden måste jag tänka "har jag packat ner idrottskläderna åt honom?". Det känns som att det inte var länge sedan jag stoppade ner honom i ligg-vagnen & behövde tänka "har jag packat ner blöjor i skötväskan?" Tiden går, mina vänner.. tiden går!


Jag har gjort om designen litegrann. Självklart är jag inte helnöjd, men en liten förändring är alltid trevligt! Eller hur? :)


Jag ska slänga på mig lite kläder & knata ner på ICA strax för att posta två paket, sedan gå en promenad och därefter hem och plugga! Jag har lite arbeten i vård&omsorg, etik och medicinsk grundkurs som ska göras! Jag är inte ett dugg taggad, men det är lika bra att ta tjuren vid hornen och sätta igång!


Om två veckor går jag ut på praktik & blir ute i fyra veckor. Jag ska vara på Tallen, där jag även jobbar på somrarna, så det ska bli kul! Måste ringa chefen idag & prata om både praktiken och om sommarjobbet, kom jag på! :-)

Gött att arbeta på ett ställe där man verkligen stor trivs!! :)


Nä, nu ska jag inte tröka på med en massa svammel!

Jag ska lägga in bilderna från förra helgens bravader i nästa inlägg, så håll utkik lite senare! :-)


Puss /

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards