Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

kväller.

Av Linda Lindqvist - 29 mars 2011 19:53

Godkväll, godkväll!

 


När jag hade hämtat Hugo på skolan så tog vi oss en tur till ICA, som sagt. Sedan stannade Hugo kvar ute för att leka med grannpojken. Efter en stund kom dom upp & lekte här hemma tills klockan blev 18.


Mitt lilltroll ligger i sängen och kikar i en bok & jag ska snart gå in och bädda om honom och säga godnatt. En skoldag väntar honom imorgon, och plugg väntar mig! Men jag hoppas att solen vill titta fram imorgonbitti, för jag tänkte ta en morgonpromenad innan jag bänkar mig framför datorn och pluggar :)


Idag har jag och Rossa planerat semestern inför sommaren litegrann.

Vissa somrar har vi haft fortsatt varannan vecka, och vissa somrar har vi honom två veckor i sträck på Rossas semester.


För mig spelar det ingen roll hur vi gör, eftersom jag ändå jobbar mestandels av tiden. Men eftersom Rossa har fyra veckors semester så vill jag ha honom två veckor i rad så att Rossa och Satu kan ge sig iväg på någonting tillsammans, barnlediga, om dom vill :).

Så vi kom fram till att jag har Hugo vecka 29 & 30, och Rossa har honom vecka 31 & 32, eftersom jag sticker iväg till Rättvik och blir borta hela vecka 31.


Så.. då var det planerat & klart. Långt till sommaren, men det är lika bra att planera & dona innan :)


Nu ska jag bänka mig i soffan framför en film jag har hyrt, sedan blir det bigbrother och sen sova :)

 
 
Johanna

Johanna

29 mars 2011 22:23

Någon bra film?? :)

Så duktiga och förståndiga ni är som stöttar hjälper varandra och planerar sådär bra! det är stort av er!!

Jag önskar också sol till imorgon, sol utan kråkor! ;p haha

Sweet dreams!

http://mylife-mydreams.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards