Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Linda Lindqvist - 14 mars 2011 20:00

Dag 8.

Min bästa vän.


Jag har många bekanta, många roliga vänner & många härliga människor omkring mig. Men jag har bara två bästa vänner! Såna som jag kan dela precis allt med, skratta med, gråta med, blotta dom innersta känslorna för.. ja, you name it.


Angelica Olsson.

Hon är inte en tjej man hittar i gula tidningen, kan jag säga! Vänner som hon växer inte på träd!

Jag & Angelica har kommit väldigt nära varandra & vi vet våra innersta hemligheter. Sådant som ingen annan vet och sådant som ingen annan får veta heller.

Vi märkte väldigt fort hur lika vi är och hur mycket vi litar på varandra. Det finns ingenting i världen som jag inte kan tala om för henne, och jag behöver aldrig oroa mig för att det jag berättar i förtroende kommer fram.

Vi har väldigt roligt tillsammans. Samma sjuka humor, samma personlighet, samma tankar & samma känslor. Hon är unik & jag älskar henne mycket!


Matthias Riihimäki.

Jag och Matthias lärde känna varandra för ca 1 ½ år sedan. Det är samma där, vi är så otroligt lika! Vi delar många "hemligheter" och finns alltid för varandra när det behövs! Vi kan både skratta & gråta tillsammans och vi delar en vänskap som är sann - äkta vänskap! Något som alltid kommer att finnas!


Dessa två personer är mina själsfrändar & två av dom viktigaste personerna i mitt liv! Jag älskar dom oerhört mycket!

[v]

Av Linda Lindqvist - 14 mars 2011 19:57

Dag 7.

Min dag.


Vaknade vid 8 - ville inte kliva ur sängen! Det har sina anledningar.

Vid 15-tiden hämtade jag Hugo. Vi knallade iväg till ICA för att handla lite. Gick hem - slappade runt en stund - lagade middag & sedan rakade jag håret på Hugo. Sedan blev det en dusch för Hugo & därefter kvällsfika!


Så.. min dag i snabba drag! ;)

Av Linda Lindqvist - 14 mars 2011 13:54
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards