Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Linda Lindqvist - 10 mars 2011 17:07

Dag 4.

Mina syskon.


Ja, som sagt så har jag en lillasyster som nyss fyllt 17 år. Ida Maria Kristiansen. Vi har samma mamma & pappa.


Jag och min syster har alltid haft ett starkt band till varandra. Hon är min andra halva och jag är väldigt mån om henne. Vi kan prata med varandra om precis allt, vi kan både gråta och skratta tillsammans, vi delar mycket och vi står varandra väldigt nära. Hon är min tvillingsjäl och min själsfrände.

Vi har precis samma humor & jag älskar henne upp till stjärnorna!

<3


 

Av Linda Lindqvist - 10 mars 2011 09:45

Godmorgon!

Tänkte börja med gårdagen.


Efter lunch blev det en tur upp till pappa för att hälsa på. Jag lånade lite sällskapspel av Christel till helgen & pratade lite om en skoluppgift jag fått som jag tycker är svår, så jag ska åka dit och få hjälp med den sen.

Vi fikade lite, sedan åkte vi hem till kusin Benjamin och firade honom. Där blev det en massa fika! Men bäst av allt var att jag fick träffa mamma <3 Vi ses allt för sällan och jag saknar henne alltid!


Vid 17.30 drog jag hem till Matthias för att kika på film. Vi tittade först på "I spit on you'r grave" - skräckis! Den var helt OK. Hade förväntat mig mer av den, så jag blev lite besviken.

Sedan tittade vi på den svenska skräckfilmen "Psalm 21". Matthias blev dock väldigt nervklen & ville stänga av flera gånger, så om den satt spår i någon så var det honom ;) Haha. Han flög ur soffan ett par gånger.

Och sist tittade vi på "Paranormal Activity 2". Den var bra! Inte så skrämmande som ettan, men den var bra!


Begav mig hemåt strax efter tolv och stupade i säng, trött som tusan!

Men det var underbart att få umgås med Matthias igen! Jag har saknat den killen extremt! <3


Idag då?

Jo, jag ska börja göra mig färdig snart. Ska möta upp Johanna för att luncha på stan & sedan gå iväg till skolan (13-16).

Därefter ska jag gå hem & invänta mamma som kommer hit med fåglarna. Ska vara fågelvakt en vecka till 4 tjattrande undulater. Mamma och Peter ska åka till Thailand! Inge avundsjuk? NÄ! Hmpf.

Sedan kommer Anna över för att hämta en väska hon ska låna av mig. Hoppas hon stannar på en kopp kaffe & tokprat också ;)


Så, göra mig klar var det!


 

Ovido - Quiz & Flashcards