Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Linda Lindqvist - 9 mars 2011 09:12

Grattis på 10-års dagen kusin Benjamin!

Liten blir stor!

  


  Mittengrabben! :)

Av Linda Lindqvist - 9 mars 2011 08:48

Dag 3.

Mina föräldrar.


Ja, som jag skrev dag 1 så heter min mamma Lotta och min pappa Ronny.

När jag föddes så var mamma 21 år & pappa var... 24? Jag tror det.

Min mamma är svensk & min pappa är norsk, vilket gör mig till halvnorsk. Varje år sedan jag var en lite knodd har vi åkt till Norge/mosjöen, där pappa kommer ifrån. Det är mitt paradis & jag trivs som fisken i vattnet där.


Mina föräldrar har alltid varit dom bästa! Jag har växt upp med så mycket kärlek, trygghet och ömhet. Det har alltid sagts fina ord och varit lugnt och tryggt under vårat tak. Mina föräldrar har aldrig bråkat inför mig. Jag har inte ett enda minne från något sån't, vilket är värdefullt för mig.


Jag har alltid varit "pappas flicka", och han är både en förälder och min absoluta bästa vän! Vi är så lika & det finns ingen som kan komma emellan oss.

Vi har alltid roligt tillsammans, och det är honom jag ringer till när jag behöver stöd, bara behöver prata, vill ha någon att skratta med.. ja, allt.


Min mamma är en riktig supermorsa!

Hon är sten-tuff & tar aldrig någon skit från någon. Hon är också inte bara en förälder, utan en väldigt bra vän! Vi har skitkul när vi åker iväg på våra galenskaper & vi är otroligt lika varandra - både på utseendet & sättet!


  

Ovido - Quiz & Flashcards