Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Linda Lindqvist - 8 mars 2011 19:04

Godkväll!


Vid lunchtid blev det en tur till Ove-Jansson. Där handlade jag lite smått :)

En massa blockljus.

Två likadana ljushållare.

En hjärtformad ljushållare.

4 nya stolsdynor till kökstolarna.

Duk till köksbordet.

Söt kökshandduk.

Ett öl-spel.


Jag tror att det var allt - men jag har säkert missat något! ;P

Åkte sedan hem & började storstädningen och blev precis färdig när morgonens ipren gick ur kroppen & mensvärken härjade igång så jävligt så jag fick springa fram och tillbaka till toan för att kräkas! Ja, jag blir jättedålig dom 2 första dagarna. Nu känns det bättre när värktabletterna börjat värka igen.


Imorgon fyller min minsta kusin år! Han är inte så liten längre heller.

Ska dock dit senare än vad jag trodde. Ska vara där runt 16-tiden, och så blir vi kvar där någon timme..


Nu har jag tänt ljus överallt och bara njuter! Ska snart göra en kopp varm choklad och krypa ner i pyjamasbrallorna i soffan och bara slappa!


/

Av Linda Lindqvist - 8 mars 2011 09:27

Dag 2.

Varför började du blogga?


Jag började blogga på den tiden Lunarstorm var "ett måste". Då hette det "dagbok" och jag skrev flitigt varje dag.

Sedan började jag följa dom stora bloggarna. Blondinbella, Kenza, Kissie, Fokis, och många av mina vänner hade en blogg, så jag fixade en blogg jag också.


Jag skriver för min egen skull, så hur många läsare jag har är inte alls viktigt för mig. Jag lösenordskyddar en del inlägg där jag lättar mitt hjärta till max. Jag vill inte blotta mitt privatliv till 100 % i allmäna inlägg, så jag låser ibland och det är endast personer som jag litar på riktigt ordentligt som får/fått mitt lösenord :)


Jag gillar att blogga! Det är rogivande & kul.

Och jag älskar att läsa bloggar!

Ovido - Quiz & Flashcards