Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Linda Lindqvist - 6 mars 2011 15:41

Hallådär!


Åh, vilken typisk söndagmorgon! Vi har knallat omkring i morgondock och duntofflor hela morgonen & inte gjort någonting vettigt alls.

Strax före 12.30 (när det var dags för lunch) klädde vi på oss. Det fick bli våfflor med grädde och sylt till lunch idag - mums!


Hugo är för tillfället ute och leker med grannpojkarna & jag har precis slagit på lite kaffe och ska sätta mig ute på balkongen och njuta av lite sol innan den får för sig att gå ner igen! :)


Imorgon åker Hugo hem till sin pappa igen, och då tar tomheten och tystnaden över i vanlig ordning! I don't like!

Min vecka ser för tillfället ut såhär :


Måndag : Hugo går till skolan strax före 8. Jag ska ringa Sandvikenhus. Ska plugga inför provet på tisdag.

Tisdag : Skola (Medicinsk Grundkurs, PROV) 9.00-12.00

Onsdag : Ledig från skolan. Kusin Benjamin fyller år!

Torsdag : Skola (Etik & livsfrågor) 13.00-16.00

Fredag : Skola (Arbetsmiljö & säkerhet) 9.00-12.00

Lördag : Inga planer ännu!

Söndag : Inga planer ännu!


Jag är väldigt sugen på att dra ihop några tjejer & ha tjejkväll i helgen!

Något gott att äta & dricka. Lite sällskapspel & en massa tok! :)

Men vi får se hur många som är sugna!


Ovido - Quiz & Flashcards