Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Linda Lindqvist - 2 mars 2011 21:22

Lite bilder från leklandet.

(Haha, kolla Hugos hår på sista bilden. Lite svettig av all lek ;P).


           

Angelicas äldsta flicka gick lös med kameran när jag besökte dom oxå ;)


             

Av Linda Lindqvist - 2 mars 2011 07:27

Godmorgon!


Har sovit ganska dåligt inatt, och det har sina anledningar. För en halvtimme sedan gav jag upp & resten av familjen sover fortfarande.. orättvist! ;)


Idag ska vi alltså åka in till leklandet i Gävle för att härja! Vi ska stoppa i oss frukost & göra oss iordning för dagen, sedan beger vi oss iväg runt 10-tiden. Det ska bli kul! Ska ta med mig kameran för en gång skull :) Jag är värdelös på att komma ihåg den där apparaten!


Så, när vi kommer hem är vi förmodligen trötta & tillbringar resterande av dagen med mjukisbrallor på och slappar riktigt ordentligt fram tills det är middagsdags!


Nu ska jag sätta på lite kaffe & duka fram frukost tills resten av familjen behagar att kliva upp.. men det dröjer, antar jag! ;)


  

Ovido - Quiz & Flashcards