Direktlänk till inlägg 28 februari 2011

back on truck!

Av Linda Lindqvist - 28 februari 2011 19:02

Hallå hallå.


Jag fortsätter blogga på bloggplatsen.se istället. Blogg.se krånglar för mycket, och det går tydligen inte att lösenordskydda vissa inlägg bara. Jag kommer att blogga med vissa lösen-skyddade inlägg ibland från & med nu!


As you know!

//

 
 
Johanna

Johanna

28 februari 2011 21:39

Hej du tänkte bara höra om du lånar ut lösenordet.. Hoppas ni haft en mysig dag och veckan fortsätter mys!


God natt och sov så gott

http://mylife-mydreams.bloggplatsen.se

 
lillasyster

lillasyster

28 februari 2011 21:58

du byter bloggar oftare än vad folk byter underkläder din fjomp! puss älskade syster <3

http://www.idakristiansen.blogg.se

Linda Lindqvist

1 mars 2011 07:49

Haha! Ja, men blogg.se strulade konstant för mig "/ PUSS!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 13 februari 2015 12:13

Jag har flyttat min blogg. Kika in på mitt nya place! :) www.nouw.se/lindapernilla ...

Av Linda Lindqvist - 12 februari 2015 20:35

Kommer inom kort flytta bloggen! Mer info kommer ^^ 1196666529 ...

Av Linda Lindqvist - 9 februari 2015 07:17

Godmorgon! Myser med min sjukling framför barnkanalen. Igårkväll kräktes han två gånger & jag slet fram handsprit och såg framför mig hur Matthias också skulle bli sjuk och att vi skulle behöva skjuta på att Hugo skulle komma hem pga smittan. Men ...

Av Linda Lindqvist - 8 februari 2015 19:43


Sjukstuga. Hög feber & spyor. Låt mitt lilla gryn bli frisk! ...

Av Linda Lindqvist - 5 februari 2015 11:45

Hej & hå.   Här hemma har mamman i familjen åkt på årets första dängförkylning. Kroppen orkar ingenting & iprenen flödar. Känns dock bra att det har brytit ut ordentligt så man slipper gå och vara smårisig i flera veckor. Snart är jag på G igen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards